2013 m. rugpjūčio 30 d., penktadienis

Aptarinėjam xGotik :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::)

Visi ją žino kaip skandalingąją bobą :))))))

history:
Žinom kad ir ji ne šventuolė :) karočia šiaip jinai faina bet tu pačiu ir švelniai tariant Kekšaitė :}
Kažkodėl visada jaučiasi DIVA ir net neatrašo į mano žinutes :{{ o aš ant jos nestumu tik parašau ''labukas :)) ; :)) ; grazi :)''
o ji visada mano komentarus ištrina o galų gale aš užpykusi jai parašau '' kam ištrynei mano komentarus karve''
nu normalu nes aš noriu pabendraut o jinai ignorina :{{{


varome toliau...
Niu girdėjau apie ją daugybę pletkų kad ji vogia anketas, vogia drabužius (nu per SD).
Dar kažkas sakė kad kuria fake anketas ir varo ant kitų.
Be to yra pasikėlus kaip kalė ir typo primeta kieta su savo spygliuotais 50 aukštų batais :)
Šiandien buvau užsitecharinus vienam party ir girdėjau kaip ji norėjo vėl būti populiari prašė kad apie ją kažkas parašytu
savo blog'e kad ji vėl tipo populiari būtų, matosi vaikui dėmesio trūkumas, nori šlovės ir turtų....


išvaizda:
Kaip pastebėjau stardoll'e paplito mada išvaizda kaip supuvusios raganos (taprasme kažkokie suauge antakiai, akys kaip čiurkos tokios
siauros kaip kokio jiponso, plaukai 5km aukštyje, ir išbalusi oda kaip avižinio šūdo p.s atsiprašau už necenzūrinius žodžius).
Su šia išvaizda patapsi populiari ir prisitaikysi prie kitų stardoll'o ''žvaigždžių''.

Tai va kaip ji atrodo

Girdėjau kad kažkokie žmonės ją vadina durnių karaliene :)



Makeover'sai :}

Jūs turbū irgi taip manot kad ji baisi aš irgi taip galvoju :DD Nu tai norėjau ją pagražint
nes nu vistiek iš baisios į šiek tiek gražesnę... Bet nelabai išėjo pagražint nes tie antakiai, tos čiurkiškos akys ir išbalus
oda viską gadino, tai va kaip išėjo :)























<-- Prieš         Po -->

Nu manau tikrai gražiau atrodo :)))))))))) baaaaaaaa
                                         

įspūdžiai:
Nu tikrai esu pakraupus stardoll'o madų, pamačiusi tokių DIVŲ mordas šią naktį tikriausiai negalėsiu užmigti, nes 
tai per didelės traumos mano akims... Aišku nepykit jeigu įžeidžiau kam toks čiumbramatrache pindeco stilius gražus.
Bet šiandien man praverstų padaryti taip....


Tikiuosi matėt mano naujieną
šitam blog'e kad apie tą žmogų kurį parašau 
tas gauna štai tokią maikę

 Nu dar aišku padailinsiu nes čia biški kreivai išėjo :D
Tad melskitės kad apie jus parašyčiau xD

Tikiuosi patiko ką skaitėt laukit naujų pletkų
su jumis buvo NYAN iki kito :****



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą